Lite dum

Jag hämtade just ut en telefon som jag ska på något sätt komma igång med.

Det är en väldigt liten förpackning med mycket sparsamma instruktioner. Jag vet hur en instruktionsbok ser ut, och det är inte på detta viset. Jag behöver bilder och understrukna ord och pilar. Det finns det inga.

Min dumhet vet inga gränser.

Jag behöver sätta in sim-kortet antar jag. Hmm... Jag får googla. Vilket verktyg? Är det här lilla tjafset ett verktyg? Jag hade gissat på en stigbygelprotes. Och sen då? I ett hål alltså. Herregud jag svimmar. Det lilla kortet?

Jag behöver förutom telefonen en massa program. Och verktyg. Och siffror. Och klistermärken liksom?
Jag tror inte jag förstod vad jag höll på med när jag beställde den här telefonen.

En sak ska ni ha jäkligt klart för er - det här får någon annan göra. Jag blir förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0