God fortsättning

Alla jag möter på jobbet säger god fortsättning. Vi kommer ses under denna fortsättning och jag tycker det börjar bli tjatigt.
Men idag var dagen 2011 började på riktigt. Det är måndag och jobb igen. Verkligheten tar fart, trist när man trivs bättre i overkligheten.

Inatt har jag haft mycket dålig sömn. Jag har drömt mig genom hela natten och det har nu slagit mig att jag har problem med att skilja på drömmar och verklighet. Det handlar om obetydliga samtal eller kommentarer eller löjliga händelser som att man sätter på vattenkokaren eller tappar ett glas. Jag kommer på småsaker om dagarna som jag inte vet om jag sagt eller gjort på riktigt. Hur får jag ordning på detta?

Nu ska jag gå i vägbanan tillbaka till jobbet bland alla bilarna för dom snöröjer på taken. Vilket är farligast? Gå på vägen eller oröjda tak? Svårt att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0