Fredag!

Det är fredag idag, en dag som med min livsstil inte är annorlunda än någon annan dag egentligen.

Igår beställde jag en telefon, en iphone faktiskt. Det tog mig många timmar att bestämma mig för efter att ha pratat med många operatörer i hopp om att de skulle bråka om mig som kund insåg jag att de kanske inte brydde sig så mycket som jag hade hoppats på. Jag blev inte överöst med erbjudanden efter att ha hotat med konkurrenter så tillslut var jag tvungen att tänka själv. Men det gick bra. Kände att det var dags eftersom telefonen jag har idag är köpt för 300 kronor och är ganska spartansk (den saknar ALLA funktioner utom sms och ring, Men jag har ficklampa!) och förutom detta saknas bakluckan efter en vild nyårsafton och telefonens olika delar hålls samman med en gummisnodd. Så snart kommer bilder från mitt spännande liv!

Idag ska jag fylla i en ansökan om att få komma in i det förlovade landet Amerika. Den går ut på att förutom flygbiljetten jag bokat förklara att jag är jag och att jag är ok. Dvs att jag inte känner nån som känner nån som vet nån som vill dem ont. Riktiga kontrollfreaks de där mänskerna.

Men jag har sån resfeber att jag får handsvett varje gång jag tänker på det. Herregud. Kan någon följa med och ta hand om mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0