TV-time

Bästa tiden på dagen att kolla på tv är under eftermiddagen. Det är bara då jag egentligen är sugen på att kika på tv. Jag har bara nåtparstycken kanaler och därför är alltid 4an ett bra alternativ eftersom att på 6an så visas ALLTID Våra värsta år, dygnet runt känns det som. Här uppstår ett problem - precis när min klocka slår TV så är det ofta ett program som heter Glee.
Jag har oerhörda problem med att zappa bort det eftersom att det handlar om tonåringar och intriger. Det måste ju vara den bästa programidén som finns.

Men Glee är fan det töntigaste och vedervärdigaste som finns på jorden.

Förutom att någon blir gravid och någon är otrogen och många ljuger ooch såå viiidare.... så brister de liksom ut i sång då och då i sann musikalanda. Då gör det ont i hela min kropp och jag vill spy och slita loss mitt hår och Franz hår och alla jag känners hår. De är dessutom skitduktiga på att både sjunga och dansa och just det gör saken helt outhärdlig. Det är liksom inte skönstajl á la Flight of the Conchords som är skojiga och dåliga, nej, det är bara katastrof deluxe. Jag blir till och med lättad när det är reklampaus. Men jag KAN inte byta kanal.

Jag kan inte.

Kommentarer
Postat av: USAström

Haha jag bröt ut i skratt!!

Försöker återförklara för Jordan, det gååår inte!!

Hahahhaa



Purre - Amanda

2010-12-16 @ 10:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0