Sidencarlsson in my <3

Snabb shoppingvända på lunchen, förbi sidencalsson för att köpa axelvaddar till min nya mycket snygga, men slaka kavaj.

Jag hinner knappt passera kassan innan man frågar om det är något speciellt jag söker och får eskort till rätt hylla. Jag råkar ha kavajen på mig så du kanske kan hjälpa till att kolla vad som passar. Ja säger två och en tredje agerar smakråd på håll. Efter att de klätt mig med ett antal par olika vaddar hittar vi enligt sidencarlssontanten det Perfekta paret. JATAROM säger jag och betalar!

Alla engagerar sig i mitt axelvaddsval och jag lämnar med kvittot i hand lyckligt butiken så ropar vi axelklaffar med ö tillsammans.


ÖXÖLKLÖFFÖR!

Kommentarer
Postat av: momi

ÖXÖLKLÖFFÖR!

2010-12-10 @ 23:04:40
URL: http://momimamma.blogspot.com/
Postat av: julia

ÖXÖLKLÖFFÖR!!!!

2010-12-10 @ 23:05:00
URL: http://frujulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0