Känsla

Jag känner mig varm över att det är så stämningsfullt överallt.
Jag känner mig också varm under alla mina kläder man är illa tvungen att sätta på sig i 15 minus.
Jag känner mig glad över att träffa så många man saknat under året i helgen.
Jag känner mig proppmätt på allt godis det bjuds på på jobbet fast jag inte ätit lunch än.
Jag känner mig nöjd med mina klappinköp.
Jag känner mig sur över att redan få mellandagsrea-reklam på min mail fast det är rea överallt ändå. Kan jag få fira jul först?
Jag känner mig konstigt nog inte trött på att äta vörtbröd och risgröt till varje måltid ännu.
Jag känner glömska vad det gäller smaken av sallad.
Jag känner lätt panik över trafiken till Västerås imorgon.
Men när jag kommer fram:

Det ska bli så skönt så skönt med julefrid i några dagar.

Kommentarer
Postat av: Momi

Kör försiktigt så ses vi! Kram

2010-12-22 @ 16:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0