15 december

Det slog mig just att det är en vecka och en dag kvar till julafton. Det var märkligt...

Idag har jag unnat mig själv en skön sovmorgon, jag sitter och förundras framför radiohjälpen som visas i tvåan. Det kommer in diverse olika radiopratare från diverse olika program och nu ångrar jag nästan att jag tittade. Jag ville nog egentligen inte se hur de såg ut, det här är ju männsikor man lärt sig älska eller hata pga deras röst och sätt att prata och tycka. Dom borde inte vara välkomna att visa sig i tv.
Nu kommer det en helikopter ute, varje gång det hände slås ändå tvn ut. Synd.

Det är så jäkla fint ute idag, vintervitt och krispigt(!) kallt och SOL, idag ska jag ut och promenera på Söder och kika i butiker. Perfekt dag för ett galleriafritt område. Sen ser jag fram emot att träffa min kära Anette ikväll någonstans på en öl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0